lørdag den 24. marts 2012

Det der med påskepynt..

....hmmm jeg vil det så gerne, men får alligevel ikke pyntet.

I år skulle så være anderledes, men så kiggede jeg i min påske-pynte-kasser og tænkte at måske skulle de blot stilles ind i skabet igen....det var en blandet samling af stil-forvirring.

For hvilken påske-stil skal jeg vælge? Hvilken kan jeg li'?

Jooww er ret vild med Jeanne D'Arc stilen (uden alt for mange blonder (?)), men er altså også ret vild med pastellerne og så kan jeg da også godt li' de herlige friske farver og så kan jeg faktisk også godt li' den der rustikke uldne stil. What to choose?






Jeg har mere påskepynt end det viste her, men det ligger stadig i kassen ;D. Og alt i mens leger jeg med tanken om både at lave den ene og den anden slags påskepynt....

6 kommentarer:

  1. De får der er sq ret søde, du ligger vel ikke inde med en skabelon? De kunne være perfekt til Påskepynt i børnehaven sammen med kyllerylle pompom'er

    SvarSlet
  2. Hæ hæ det ligner altså mit påskepynt det er også som vind og lyst blæser.

    Vi må finde et fælles mål måske til næste år og så starte to måneder før, så vi har pynt at se på en måned. Var det måske ikke en super ide ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Er påskepynt ikke et sammensurium af ting ungerne har lavet og ting vi selv syntes er fine. :) Syntes du skal bruge det du har, farverne er osse med at booste humøret..

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg vild med de får.. De er super søde.. KH Iben

    SvarSlet
  5. Jeg er også ret vild med de skønne får, de er s.. da for søde... Selv har jeg kun en lille porcelæns hare, som du har set på min blog:). Jeg glemmer altid pyntet til Påske, men ikke alt det lækre chokolade guf;)

    Knus Stine:)

    SvarSlet